Az első coaching ülés a coach és az ügyfél között mindenképpen nagyon izgalmas és hiába tagadnám, minden ilyen első találkozó engem is  fokozott várakozással tölt el.
Egy “élethelyzettel” fogok hamarosan találkozni, és ennek a helyzetnek a szereplője tőlem várja a segítséget annak megoldásában. Ilyen helyzetek adódhatnak munkahelyről vagy tovább göngyölítve a magánélet számos területéről.

Ha nem járt még coachnál, biztosan nehezen tudja elképzelni, mi fog történni a következő 60 percben, illetve az egész folyamatban. A bemutatkozásokon túl, mint coach levázolom az ügyfélnek a coaching ülések gyakorlati és elméleti menetét. Az első találkozó azért is nagyon meghatározó, mert itt derül ki, a személyes kontakt után, hogy működik e oda és vissza a szimpátia, ez nagyon fontos a bizalom kialakításához.

Ön, mint ügyfél

Ha Ön az ügyfelem lesz, sokat fogunk beszélgetni, én kérdezni, kreatív játékokat viszek az ülésekre, amik segítenek közelebb kerülni az ügyfél valós énjéhez. Az ügyfél minden ülés végén kap útravalónak házi feladatot, amit a következő ülésre elvégez, megold. Ilyen lehet egy teszt, egy fejlesztő gyakorlat vagy élesben kipróbálandó szituáció.
Természetesen a kapott házi feladat megoldását és eredményét megbeszéljük.

Van, aki nem konkrét problémával jön hozzám, cégvezető vagy cégtulajdonos, szeretne egy külsős szemet, mert mondjuk új projektbe vág vagy fejleszteni akarja  a cégét. Szüksége van arra, hogy minden oldalról körüljárja a lehetőségeket és az esetleges buktatókat. Fontos, hogy a coachingban  minden esetben keresünk egy célt, amit az ügyfél szeretne elérni, megvalósítani. Ennek meghatározása az ügyfél feladata, én az elérésére irányuló folyamatot segítem, mint coach.

Az ügyfelek vállalkozásbeli és magánéleti problémákkal keresnek meg.
A titoktartás a coach etikai kódex alapja, az ügyfél minden esetben bizalommal lehet irántam.Várom szeretettel, ha szimpatikusnak talál és el tudja képzelni a közös munkát velem azért, hogy célját elérje vagy problémáját megoldja.És ne feledje, a coach mindent megtesz az ügyfeléért, de semmit nem tesz meg az ügyfele helyett!
Ettől működik jól a coaching.

2017.június

FOGLALJ IDŐPONTOT NÁLAM